Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Łaszkiewicz Anna

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Łaszkiewicz Anna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381420839
EAN: 9788381420839
Format: 240 x 170 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Książka "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym"
Łaszkiewicz Anna