PWE
Sortuj według:
Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2

Podstawy zarządzania finansami t. 1 i 2

4.00

Autor: Brigham Eugene F., Houston Joel F.

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815487
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik dla studentów dopiero zaczynających poznawać finanse. Zakres tematów w nim przedstawionych obejmuje wszystkie obszary związane z zarządzaniem finansami zarówno bezpośrednio w przedsiębiorstwie, jak i dotyczące jego otoczenia. Finansowanie działalności przedsiębiorstwa wymaga bowiem znajomości wielu instrumentów finansowych, wiedzy o...
Cena
140.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing na rynku środków produkcji

Marketing na rynku środków produkcji

4.00

Autor: Wojciechowski Tadeusz

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814561
Kategoria: Pozostałe
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku,...
Cena
27.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Restrukturyzacja konsolidacja globalizacja przedsiębiorstw

Restrukturyzacja konsolidacja globalizacja przedsiębiorstw

4.00

Autor: Suszyński Cezary

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814413
Kategoria: Pozostałe
Książka - poprzez analizę zjawisk i liczne przykłady - ilustruje rzeczywiste przejście procesu zmian w polskiej gospodarce w etap jakościowy, w którym do wzrostu i rozwoju nie wystarcza przywrócenie elementarnego porządku w gospodarce i uruchomienie rezerw prostych w przedsiębiorstwach. Zarządzanie staje się uniwersalnym wyzwaniem na poziomie...
Cena
48.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zachowania nabywców

Zachowania nabywców

4.00

Autor: Garbarski Lechosław

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813336
Kategoria: Pozostałe
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku....
Cena
18.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Historia handlu międzynarodowego

Historia handlu międzynarodowego

4.00

Autor: Sołdaczuk Józef

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 832081300X
Kategoria: Pozostałe
Autorzy prześledzili kolejne etapy rozwoju handlu międzynarodowego i doktryn, począwszy od starożytności aż do czasów współczesnych, akcentując rolę, jaką handel ten odgrywał w postępie cywilizacyjnym i wykształcaniu się nowych form gospodarowania. Książka przeznaczona jest dla studentów ekonomii, organizacji i zarządzania, międzynarodowych...
Cena
35.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Międzynarodowy biznes turystyczny

Międzynarodowy biznes turystyczny

4.00

Autor: Dąbrowska Barbara Jolanta

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821437
Kategoria: Pozostałe
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce.Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej...
Cena
46.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!