Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz

Marketing na rynku środków produkcji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wojciechowski Tadeusz

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814561
EAN: 9788320814569
Format: 200 x 140 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 239
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.97
książka
30.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.

Książka "Marketing na rynku środków produkcji"
Wojciechowski Tadeusz