Międzynarodowy biznes turystyczny - Dąbrowska Barbara Jolanta

Międzynarodowy biznes turystyczny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dąbrowska Barbara Jolanta

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821437
EAN: 9788320821437
Format: 237 x 162 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 178
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.97
książka
54.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce.

Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.

Książka będzie cenną pomocą dla wykładowców oraz studentów uczelni i kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem.

Książka "Międzynarodowy biznes turystyczny"
Dąbrowska Barbara Jolanta