PWE
Sortuj według:
KULTUROWE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE

KULTUROWE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE

4.00

Autor: BEATA GLINKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818017
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Biznes, nauki ekonomiczne
Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do...
Cena
44.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
MARKETING SPORTU

MARKETING SPORTU

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe...
Cena
49.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI

KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI

W okresie kryzysu, kiedy klasyczne ujęcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spełniają oczekiwań, należy poszukać innych rozwiązań.W monografii autorzy na tle różnych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i światowej literaturze przedmiotu prezentują własne, oryginalne...
Cena
46.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
MARKETING OD A DO Z

MARKETING OD A DO Z

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814839
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Biznes, nauki ekonomiczne
Autor omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji marketingu, dzieląc się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami i wiedzą zdobytą w tr akcie czterdziestu lat kariery zawodowej. Pokazał również, jak marketing będzie się zmieniać i jak do tych zmian musi się dostosować kadra menedżerska, aby przyczynić się do sukcesu przedsiębiorstwa....
Cena
32.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ

W świecie jutra przewaga konkurencyjna będzie po stronie tych przedsiębiorstw, które wykażą się lepszym refleksem w zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań końcowych nabywców. Ponieważ logistyka odgrywa kluczową rolę w tym procesie, sukces rynkowy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności właściwego rozplanowania i zsynchronizowania przepływów...
Cena
56.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
METODY WIELOKRYTERIALNE NA POLSKIM RYNKU FINANSOWYM KSIĄŻKA

METODY WIELOKRYTERIALNE NA POLSKIM RYNKU FINANSOWYM KSIĄŻKA

Metody wielokryterialne są w Polsce stosunkowo mało znane, niewiele jest również prac opisujących zastosowanie tych metod do badania rynków finansowych. Celem publikacji jest zaprezentowanie wybranych metod podejmowania decyzji (zarówno programowania wielokryterialnego, jak i wielokryterialnej analizy decyzyjnej) oraz możliwości ich wykorzystania...
Cena
42.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę