MARKETING SPORTU - Andrzej Sznajder

MARKETING SPORTU

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817393
EAN: 9788320817393
Format: 230 x 160 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 232
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej). Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.

Książka "MARKETING SPORTU"
Andrzej Sznajder