ANDRZEJ SZNAJDER
Sortuj według:
Technologie mobilne w marketingu

Technologie mobilne w marketingu

4.00

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326432125
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede...
Cena
48.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Alianse marketingowe

Alianse marketingowe

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce...
Cena
48.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing sportu

Marketing sportu

Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań...
Cena
64.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing sportu

Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu...
Cena
64.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
MARKETING SPORTU

MARKETING SPORTU

Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe...
Cena
49.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry