JOANNA MIKOSZ
Sortuj według:
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorcoacute;w zaroacute;wno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemoacute;w, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym...
Cena
44.10zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

EBOOK Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

4.00

Autor: Joanna Mikosz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379695584
Kategoria: Pozostałe
Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy...
Cena
33.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry