Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - Joanna Mikosz

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Mikosz

Wydawnictwo: Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379694037
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2015-05-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.10
książka
47.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorcoacute;w zaroacute;wno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemoacute;w, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w aspekcie marketingowym, prasoznawczym i komunikacyjnym.

Bogata egzemplifikacja materiału została w rozprawie znakomicie wykorzystana do syntetycznego ujęcia zagadnień i formułowania wnioskoacute;w ogoacute;lnych. Pracę tę czyta się z wielkim zainteresowaniem i intelektualną satysfakcją. Jest ona napisana sprawnym, potoczystym językiem, gwarantującym szeroki odbioacute;r czytelniczy.

Ponadto należy podkreślić przydatność recenzowanej monografii w dydaktyce akademickiej. Jestem przekonana, że po ukazaniu się w druku stanie się ona ważną pozycją wśroacute;d innych dzieł poświęconych komunikacji społecznej, a w szczegoacute;lności prasowemu rynkowi wydawniczemu, problemom związanym z formami i sposobami promocji prasy drukowanej.

Książka "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej"
Joanna Mikosz