EBOOK Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - Joanna Mikosz

EBOOK Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Mikosz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379695584
EAN: 4F6EB1F6EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 318
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną i cyfrową); zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiązania graficzne, układ kompozycyjny, fotografie); niestandardową reklamę prasową jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okładek, przykrywające tekst, ingerujące w strukturę pisma lub jego leyout, wykorzystujące w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały, samoistnie dołączane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczości, publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytułach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych (akcje społeczne, eventy, konkursy, działania podnoszące prestiż redakcji, działania poza redakcją prasową, promocję w innych mediach).

Książka "EBOOK Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej"
Joanna Mikosz