BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Historia myśli organizatorskiej

Historia myśli organizatorskiej

Książka jest usystematyzowanym źródłem wiedzy będącym podstawą zajęć prowadzonych z przedmiotów związanych z organizacją i zarządzaniem, mogąc być także przydatnym narzędziem wspomagającym pracę praktyków: menedżerów, kierowników jednostek organizacyjnych administracji publicznej, korporacyjnych szefów działów czy władz organizacji pozarządowych....
Cena
51.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Geniusz marketingu

Geniusz marketingu

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Książka ta...
Cena
82.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing żywności

Marketing żywności

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak...
Cena
74.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie

Zarządzanie

Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z tych obserwacji i zestawiając je z własnym rozumieniem istoty zarządzania, Mintzberg przedstawia między...
Cena
69.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie...
Cena
28.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!