Marketing żywności - Karol Krajewski; Monika Świątkowska; Hanna Górska-Warsewicz

Marketing żywności

4.00 Oceń książkę!

Autor: Karol Krajewski; Monika Świątkowska; Hanna Górska-Warsewicz

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326444173
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 568
Data wydania: 2013-10-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
74.99
książka
90.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.
Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
  • specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
  • charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
  • informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Książka "Marketing żywności"
Karol Krajewski; Monika Świątkowska; Hanna Górska-Warsewicz