BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Inspirujący menedżer

Inspirujący menedżer

Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać....
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kształtowanie liderów

Kształtowanie liderów

W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad ich rozwijania. Udziela wskazówek dotyczących selekcji, szkolenia i edukacji liderów na poziomie...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i łódzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycją badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną...
Cena
59.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Mechaniczne rynki a świat realny: wahania cen aktywów, ryzyko i rola państwa

Mechaniczne rynki a świat realny: wahania cen aktywów, ryzyko i rola państwa

Rynki są efektywne, ceny akcji zawsze odzwierciedlają wszystkie dostępne informacje, racjonalni inwestorzy znają nie tylko przeszłość, ale i przyszłość... Tak gospodarkę widzą ekonomiści, którzy wierzą w hipotezę efektywnego rynku i teorię racjonalnych oczekiwań. Ale jeśli rynki rzeczywiście działają w ten sposób, to skąd wziął się kryzys? Rynek...
Cena
43.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategia marek własnych

Strategia marek własnych

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga. Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak...
Cena
57.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!