PORADNIKI I ALBUMY
Sortuj według:
Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w...
Cena
39.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Ład korporacyjny

Ład korporacyjny

4.00

Autor: Jan Jeżak

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325519155
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Ład korporacyjny jest jednym z kluczowych elementów nowoczesnej gospodarki, w dużej mierze decydującym o jej kondycji oraz wizerunku na rynkach międzynarodowych. W krajowym dorobku literaturowym z tej dziedziny brakuje publikacji o charakterze monograficznym, przedstawiającej problematykę ładu korporacyjnego całościowo oraz łączącej teorię z...
Cena
49.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Bank centralny na współczesnym rynku pieniężnym

Bank centralny na współczesnym rynku pieniężnym

4.00

Autor: Irena Pyka

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325518066
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Opracowanie jest poświęcone roli banku centralnego pełniącego funkcję ważnej instytucji dyscypliny regulacyjnej na współczesnym rynku pieniężnym, odpowiedzialnego za cele i instrumenty polityki monetarnej, stabilność i bezpieczeństwo finansowe....
Cena
44.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325517243
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji ? a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym ? w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka...
Cena
39.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Rachunkowość odpowiedzialności społecznej w kształtowaniu zasad nadzoru korporacyjnego

Rachunkowość odpowiedzialności społecznej w kształtowaniu zasad nadzoru korporacyjnego

Autor książki podjął próbę zdefiniowania rachunkowości odpowiedzialności społecznej i uczynienia z niej swoistego instrumentu nadzoru korporacyjnego. Łączy w ten sposób cztery, z reguły bardzo odległe, sfery życia gospodarczego - rachunkowość, odpowiedzialność społeczną, etykę i nadzór korporacyjny, by uzyskać narzędzie pozwalające radom nadzorczym...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

W procesie konsumpcji rośnie siła intelektualna i siła moralna człowieka, zwiększa się jego moc wytwórcza, rozwija wyobraźnia, zwiększa potęga umysłowa. Konsumpcja staje się najpotężniejszą siłą wytwórczą, gdyż w czasie wolnym od pracy, od bezpośredniego czasu produkcji, odbywa się rozwój jednostki ludzkiej. Edward Lipiński Przedmiotem...
Cena
49.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!