Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń -

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325517243
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 124
Data wydania: 2010-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji ? a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym ? w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny. Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że: ? własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości; ? doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta; ? im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.

Książka "Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń"