Zarządzanie informacją na rynku globalnym - Zbigniew Malara; Jerzy Rzęchowski

Zarządzanie informacją na rynku globalnym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zbigniew Malara; Jerzy Rzęchowski

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325519193
EAN:
Format: 165 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 180
Data wydania: 2011-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
książka
41.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: - informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, - informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, - zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, - modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Książka "Zarządzanie informacją na rynku globalnym"
Zbigniew Malara; Jerzy Rzęchowski