NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

4.00

Autor: Krystyna Mazurek - Łopacińska

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154622
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej....
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Metody organizacji i zarządzania

Metody organizacji i zarządzania

4.00

Autor: Wanda Błaszczyk

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154615
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: - relacjach organizacji z otoczeniem, - relacjach w strukturze organizacyjnej, - relacjach w procesie pracy, - relacjach społecznych, -...
Cena
7.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Krótkie wykłady Fizjologia sportu

Krótkie wykłady Fizjologia sportu

4.00

Autor: S. Bawa

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154608
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Krótkie wykłady FIZJOLOGIA SPORTU to podręczny przewodnik dla studentów, wykładowców i wszystkich zainteresowanych fizjologią wysiłku fizycznego. Omówienie poszczególnych procesów fizjologicznych w aspekcie adaptacji do wysiłku fizycznego poprzedzono krótkimi i opartymi na współczesnej wiedzy opisami odnośnych układów organizmu ludzkiego: mięśni...
Cena
35.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Prosty przepis na J2EE

Prosty przepis na J2EE

4.00

Autor: Adam Bochenek

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154585
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
Czy umiesz sobie wyobrazić książkę o programowaniu, w której brakuje przykładów? Nie? Dlatego większość pozycji na temat tworzenia aplikacji zawiera teorię wraz z ilustrującymi ją przykładami. Często właśnie one stanowią sedno przekazu. Ale czy na pewno jest to rozwiązanie najlepsze z możliwych? Nawet wówczas pojawiają się wątpliwości i pytania, na...
Cena
7.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Współczesny polski onomatopeikon.Ikoniczność w języku

Współczesny polski onomatopeikon.Ikoniczność w języku

4.00

Autor: Mirosław Bańko

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154578
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Jedyna na polskim rynku wydawniczym książka w całości poświęcona onomatopejom. Prezentuje całościową i wieloaspektową analizę polskich onomatopei. Ujawnia ich podstawy biologiczne, akustyczne, artykulacyjne i motoryczne. Pokazuje, że dźwięki mowy są obdarzone znaczeniem oraz przedstawia produktywne mechanizmy tworzenia nowych onomatopei. Dowodzi,...
Cena
35.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Konkurencja i kooperacja. Teoria gier w ekonomi i naukach społecznych

Konkurencja i kooperacja. Teoria gier w ekonomi i naukach społecznych

4.00

Autor: Marcin Malawski

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154561
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Podręcznik: - zawiera pełny obraz współczesnej teorii gier, - przedstawia liczne przykłady ukazujące zastosowania teorii w praktyce gospodarczej, - tylko w niezbędnym stopniu wykorzystuje aparat matematyczny, - stanowi wywód zrozumiały dla każdego czytelnika lubiącego rozrywki umysłowe i umiejącego myśleć abstrakcyjnie. Zainteresowanie tą...
Cena
34.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!