Badania marketingowe. Teoria i praktyka - Krystyna Mazurek - Łopacińska

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krystyna Mazurek - Łopacińska

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154622
EAN:
Format: 166 x 236
Oprawa: miękka
Stron: 496
Data wydania: 2005-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
71.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Książka "Badania marketingowe. Teoria i praktyka"
Krystyna Mazurek - Łopacińska