WOLTERS KLUWER POLSKA
Sortuj według:
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326414596
Kategoria: Pozostałe
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Warto umieć wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją...
Cena
40.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zgoda małżonka na dokonanie czynności prawnej w ustroju majątkowej wspólności ustawowej

Zgoda małżonka na dokonanie czynności prawnej w ustroju majątkowej wspólności ustawowej

W publikacji przedstawiono analizę prawna zgody małżonka na dokonanie czynności prawnych wymienionych w art. 37 k.r.o. w płaszczyźnie wykonywania zarządu majątkiem wspólnym. Podkreślone zostało szczególne znaczenie zgody jako elementu konstrukcyjnego ustroju majątkowej wspólności ustawowej, będącej jednym z rodzajów więzi prawnej określanej mianem...
Cena
71.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Firma 2.0

Firma 2.0

4.00

Autor: McAfee Andrew

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326412219
Kategoria: Pozostałe
Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób...
Cena
67.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Field Marketing

Field Marketing

4.00

Autor: Williams Alison, Mullin Roddy

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411892
Kategoria: Pozostałe
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto...
Cena
66.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Przewiduj zmieniaj kreuj przyszłość

Przewiduj zmieniaj kreuj przyszłość

4.00

Autor: Hartung Adam

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411717
Kategoria: Pozostałe
Firma odniosła sukces na rynku? To nie wystarczy.Prawdziwym wyzwaniem jest utrzymanie zdobytej pozycji.Wiele organizacji zamyka się w dotychczasowym modelu myślenia i działania i realizuje wciąż te same strategie mimo zmieniających się warunków. Liderzy tych organizacji, przywiązani do dotychczasowych praktyk, blokują nowe pomysły, odrzucają inne...
Cena
60.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami

Zarządzanie kreatywnymi pracownikami

4.00

Autor: Torr Gordon

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411458
Kategoria: Pozostałe
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry video, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa.,...
Cena
71.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!