Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy

Field Marketing

4.00 Oceń książkę!

Autor: Williams Alison, Mullin Roddy

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411892
EAN: 9788326411892
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
66.50
książka
76.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Książka "Field Marketing"
Williams Alison, Mullin Roddy