Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE
Sortuj według:
Geografia turystyki Polski. Przewodnik do ćwiczeń krajoznawczych

Geografia turystyki Polski. Przewodnik do ćwiczeń krajoznawczych

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817690
Kategoria: Podróże, mapy, przewodniki
W książce Autorzy prezentują najistotniejsze walory turystyczne polskich miast i miasteczek, uzdrowisk, sanktuariów i ośrodków pielgrzymkowych, zamków, pałaców i dworów, zabytków techniki i przemysłu, muzeów i obiektów historyczno-wojskowych. W ciekawy sposób przedstawiają także najważniejsze zagadnienia dotyczące mniejszości narodowych, etnicznych...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Geografia turystyki Polski

Geografia turystyki Polski

W monografii przedstawiono atrakcyjność turystyczną Polski oraz możliwości rozwoju ruchu turystycznego. Omówiono rozwój ruchu turystycznego krajowego i zagranicznego oraz gospodarcze aspekty turystyki w Polsce. Zaprezentowano najważniejsze regiony turystyczne kraju, a więc te obszary, które wyróżniają się swoimi walorami i skupiają większość ruchu...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych

Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817621
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
W wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej otworzyły się nowe możliwości pobudzania rozwoju społeczno-gospodarczego regionów i - co za tym idzie - zwiększania ich konkurencyjności. To na rynkach lokalnych zachodzą podstawowe zjawiska i procesy oraz relacje podmiotowe wpływające na stan polskiej gospodarki. Władze lokalne wpływają także w...
Cena
42.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing usług hotelarskich

Marketing usług hotelarskich

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Badania marketingowe

Badania marketingowe

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: - pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych - podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań - uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań - wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne...
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!