Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Magdalena Sobocińska

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

4.00 Oceń książkę!

Autor: Magdalena Sobocińska

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817539
EAN:
Format: 140 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 172
Data wydania: 2008-02-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
38.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury - typologię konsumentów dóbr i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Książka "Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury"
Magdalena Sobocińska