Marketing usług hotelarskich - Marek Turkowski

Marketing usług hotelarskich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Turkowski

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817614
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 284
Data wydania: 2010-01-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.

Książka "Marketing usług hotelarskich"
Marek Turkowski