Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE
Sortuj według:
Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Innowacje W Organizacji

Innowacje W Organizacji

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819397
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Nowe wyzwania związane z globalizacją, postępem technologicznym, rosnącą konkurencyjnością państw spoza triady (Chin i Indii) wymuszają na Unii Europejskiej konieczne zmiany. Kryzys finansowy, bariery strukturalne wzrostu gospodarczego i spowolnienie jego tempa, wysoki poziom bezrobocia oraz fiasko strategii lizbońskiej spowodowały następny przełom...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zintegrowane systemy zarządzania + CD

Zintegrowane systemy zarządzania + CD

Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte szeroką gamą studiów przypadku. Autorzy, Zbigniew Banaszak, Sławomir Kłos, Janusz Mleczko, omówili w nim kwestie obejmujące zagadnienia automatyzacji metod technicznego i organizacyjnego przygotowania...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kryzys finansowy i jego skutki dla krajów na średnim poziomie rozwoju

Kryzys finansowy i jego skutki dla krajów na średnim poziomie rozwoju

Bardzo trudno jest na obecnym etapie ocenić, jak silne może być w krajach na średnim poziomie rozwoju oddziaływanie kanału finansowego. Przede wszystkim nie jest jasne, jak długo i w jakim stopniu uda się tym krajom uniknąć skutków zaburzeń na światowych rynkach finansowych. W dyskusji coraz bardziej dominuje pogląd, że skutki te będą dużo...
Cena
47.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Repozycjonowanie

Repozycjonowanie

Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia...
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!