Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową - Ireneusz P. Rutkowski

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ireneusz P. Rutkowski

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819359
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 380
Data wydania: 2011-06-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.

Książka "Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową"
Ireneusz P. Rutkowski