Badania marketingowe. Podstawy metodyczne - Stanisław Kaczmarczyk

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stanisław Kaczmarczyk

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819410
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 548
Data wydania: 2011-06-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.99
książka
68.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,- redukcja i analiza danych,- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

Książka "Badania marketingowe. Podstawy metodyczne"
Stanisław Kaczmarczyk