BIZNES, NAUKI EKONOMICZNE
Sortuj według:
STRATEGIA ZARZĄDZANIA ZAOPATRZENIEM
Cena
25.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
KLIENT JAKO KAPITAŁ

KLIENT JAKO KAPITAŁ

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta to dynamiczny, zintegrowany system marketingowy wykorzystujący techniki wyceny finansowej oraz dane na temat...
Cena
52.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
IACOCCA AUTOBIOGRAFIA LEE IACOCCA

IACOCCA AUTOBIOGRAFIA LEE IACOCCA

Opowieść typowa, opisująca kolejny przypadek człowieka sukcesu, który zaczynając od zera osiągnął szczyt kariery i finansowego powodzenia tak jak kiedyś Carnegie, Rockefeller, Morgan czy Sloan a dziś Gates, Jobs czy Welch. Choć chyba jednak Iacocca był postacią barwniejszą, człowiekiem stojącym bardzo blisko zwykłych ludzi, a przy tym obdarzonym...
Cena
29.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
LOGISTYKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

LOGISTYKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Jest to kolejne wydanie bardzo poszukiwanego podręcznika, w którym Autorzy omawiają istotę koncepcji logistyki, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów zarządzania przedsiębiorstwem w ich wymiarze ekonomicznym, technicznym i organizacyjnym. Podręcznik został uzupełniony o zagadnienia procesów magazynowania i transportu wewnętrznego w...
Cena
49.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
PUBLIC RELATIONS ZNACZENIE SPOŁECZNE I KIERUNKI ROZWOJU

PUBLIC RELATIONS ZNACZENIE SPOŁECZNE I KIERUNKI ROZWOJU

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne...
Cena
46.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
SZTUKA PRZEMAWIANIA I PREZENTACJI TW

SZTUKA PRZEMAWIANIA I PREZENTACJI TW

Profesjonalny, rzeczowy i przystępny poradnik przemawiania, czy raczej publicznego występowania w rozmaitych okolicznościach i sytuacjach, od uniwersyteckiego wykładu, przez wystąpienia na posiedzeniach zarządu firmy, do wiecowania. Autorka żyje z nauczania umiejętności właściwego mówienia do publiczności, co zakłada pewien stopień wzajemnej więzi...
Cena
27.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę