Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE
Sortuj według:
Analiza sprawozdań finansowych

Analiza sprawozdań finansowych

Sprawozdania finansowe są najważniejszym źródłem informacji o sytuacji finansowej i rezultatach działalności jednostki gospodarczej. Trafność ocen sytuacji finansowej oraz skuteczność podejmowania decyzji zależą w dużym stopniu od umiejętności analizowania informacji i zastosowania właściwych metod badawczych. Zasady i sposoby interpretacji oraz...
Cena
43.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Biznesplan

Biznesplan

Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. W książce autor omawia w sposób kompleksowy wszystkie zagadnienia związane z opracowaniem biznesplanu, tj. podsumowanie wykonawcze, cele i opis przedsięwzięcia, opis produktu, analizę rynku, marketing,...
Cena
54.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Ekonomika bankowości

Ekonomika bankowości

Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze rodzaje operacji bankowych, - bank jako przedsiębiorstwo, - modele zachowania banków, - przemiany w bankowości i zachowaniu banków, związane...
Cena
46.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Controlling działalności marketingowej

Controlling działalności marketingowej

Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty...
Cena
42.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Geografia ekonomiczna Unii Europejskiej

Geografia ekonomiczna Unii Europejskiej

Autorzy postawili sobie za cel przedstawienie potencjału społeczno-ekonomicznego Unii i jej znaczenia w gospodarce światowej. Znaczna część rozważań jest poświęcona analizie różnic występujących w poziomie rozwoju społecznego i głównych działów gospodarki pomiędzy grupami krajów tworzących Unię. Omówione zostały ich przyczyny i następstwa oraz...
Cena
61.95zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing sportu

Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu...
Cena
64.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: - 1 - 41 42 43 44 45 46 47 Do góry