ASPRA-JR
Sortuj według:
Publiczne media elektroniczne w Europie

Publiczne media elektroniczne w Europie

4.00

Autor: Alicja Jaskiernia

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 8389964902
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki, by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwań wiąże się z ochroną publicznej działalności emisyjnej w sytuacji, gdy musi ona konkurować z mediami...
Cena
37.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Public relations społeczne wyzwania  public relation acros borders

Public relations społeczne wyzwania public relation acros borders

4.00

Autor: Jerzy Olędzki

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375450576
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to...
Cena
44.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu

Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375453195
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Politologia, socjologia
"Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne...
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375451948
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Politologia, socjologia
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations...
Cena
44.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Pszczyna i jej społeczeństwo w późnym średniowieczu 1466-1517

Pszczyna i jej społeczeństwo w późnym średniowieczu 1466-1517

4.00

Autor: Jakub Wysmułek

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375450897
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Historia
Decyzja wyboru Pszczyny, jako obiektu tych badań, związana była przede wszystkim z zachowanym źródłem - protokolarzem radzieckim. Bardzo rzadko dysponujemy tak pełną i bogatą bazą źródłową. Umożliwiło to na rekonstrukcję realiów późnośredniowiecznego miasteczka górnośląskiego wraz z jego mieszkańcami, rzemiosłem w nim występującym i organizacją...
Cena
27.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Przywództwo i Elity polityczne w krajach WNP - tom 2

Przywództwo i Elity polityczne w krajach WNP - tom 2

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375451818
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Historia
Niniejsza książka jest poświecona węzłowym problemom transformacji modeli przywództwa i elit politycznych na przestrzeni poradzieckiej.Jest ona efektem drugiego etapu badań prowadzonych pod kierownictwem Tadeusza Bodio i Wojciecha Jakubowskiego w ramach projektu naukowego pt."Władza przywództwo i elity polityczne w karjach WNP".Jest to...
Cena
53.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!