Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu -

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375451948
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 418
Data wydania: 2010-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.99
książka
57.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu"