Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu -

Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375453195
EAN:
Format: 160 X 235
Oprawa: miękka
Stron: 259
Data wydania: 2011-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
44.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracowań tego typu na polskim rynku". Prof. Politechniki Radomskiej, dr hab. Wiesław Ł Macierzyński

Książka "Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu"