ROBERT HEATH
Sortuj według:
Uwieść podświadomość

Uwieść podświadomość

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny...
Cena
33.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

4.00

Autor: Robert Heath

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374891479
Kategoria: Poradniki i albumy
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców. Lektura obowiązkowa dla wszystkich zajmujących się reklamą i mediami! Wyjaśnia mechanizmy działania komunikacji reklamowej, które znacznie zwiększają zwrot z inwestycji. Jest to szczególnie ważne w...
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 Do góry