Uwieść podświadomość - Robert Heath

Uwieść podświadomość

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert Heath

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374894982
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 250
Data wydania: 2013-10-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
38.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Książka "Uwieść podświadomość"
Robert Heath