Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność? - Robert Heath

Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert Heath

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374891479
EAN:
Format: 210 x 150
Oprawa: twarda
Stron: 155
Data wydania: 2008-04-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
43.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców. Lektura obowiązkowa dla wszystkich zajmujących się reklamą i mediami! Wyjaśnia mechanizmy działania komunikacji reklamowej, które znacznie zwiększają zwrot z inwestycji. Jest to szczególnie ważne w dobie ogromnego natłoku reklam - aby się przez niego przebić, nie wystarczy tylko siła, konieczna jest również precyzja. Tadeusz Żórawski, Prezes Domu Mediowego Universal McCann Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to [książka ta] jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych. Rafał Krzysztof Ohme, Profesor psychologii, Polska Akademia Nauk Jestem pod wrażeniem tej książki! [Książka ta] to dowód na to, jak doskonałe rezultaty daje wzajemne przenikanie się rzeczywistości biznesowej małych i dużych firm z wynikami prac naukowych na uczelniach. Książka Roberta Heatha stanie się zapewne źródłem inspiracji dla wszystkich, którzy mają do czynienia z reklamą w firmach i agencjach reklamowych. Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Magazynu"Brief" Heath pokazuje, że nie ma czegoś takiego jak rozziew między teorią i praktyką, kiślej rzecz biorąc: nie ma, pod warunkiem że teoria jest dobra. Teoria prezentowana w tej monografii jest więcej niż dobra. Polecam tę książkę nie tylko profesjonalistom, ale wszystkim interesującym się zagadnieniami reklamy. Dariusz Doliński, Profesor psychologii, Szkota Wyższa Psychologii Społecznej Robert Heath - światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, przez ostatnich trzydzieści lat zajmował się marketingiem, kierowaniem polityką reklamową i planowaniem kampanii, badaniami marketingowymi oraz doradztwem w zakresie budowania marki. Od 1998 roku prowadzi badania nad płytkim przetwarzaniem informacji. Opublikował na ten temat ponad dwadzieścia artykułów, był nagradzany zarówno przez czasopismo "International Journal of Advertising", jak i przez brytyjskie Towarzystwo Badań Rynku.

Książka "Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?"
Robert Heath