GRZEGORZ KOSSON
Sortuj według:
Warstwy, czyli obrazy miasta

Warstwy, czyli obrazy miasta

Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać, jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości. Warstwy to pełna metafor i zakodowana opowieść o mieście, którego nazwa nigdy nie pada wprost. Magiczna podróż, która z każdym słowem, z każdą kolejną stroną, wciąga nas bez reszty. Pozwala odkryć nieznaną,...
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie...
Cena
38.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

4.00

Autor: Grzegorz Kosson

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566098
Kategoria: Poradniki i albumy
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są "strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co...
Cena
29.49zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

EBOOK Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

4.00

Autor: Grzegorz Kosson

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566517
Kategoria: Pozostałe
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój...
Cena
53.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

EBOOK Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

4.00

Autor: Grzegorz Kosson

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566500
Kategoria: Pozostałe
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są "strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co...
Cena
39.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry