Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grzegorz Kosson

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566098
EAN:
Format: 210 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 152
Data wydania: 2013-11-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.49
książka
31.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są "strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku. ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie "tylko" produktu już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad "dlaczego?" a może poziom wyżej, które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz, czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Książka "Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę"
Grzegorz Kosson