BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Komitet regionów Unii Europejskiej a integracja europejska

Komitet regionów Unii Europejskiej a integracja europejska

Książka poświęcona jest miejscu i roli Komitetu Regionów w procesie jednoczenia Europy. Komitet Regionów jest najmłodszą instytucją Unii Europejskiej. Powołany Traktatem z Maastricht w 1992 r., rozpoczął działalność w marcu 1994 r. Od samego początku miał zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Dla pierwszych był on ucieleśnieniem...
Cena
45.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie. Przykłady, zadania i rozwiązania

Analiza finansowa w przedsiębiorstwie. Przykłady, zadania i rozwiązania

Praca stanowi oryginalne podejście Autorek do problematyki związanej z analizą finansową, ukazuje ich bogaty warsztat metodyczny. Podręcznik jest wartościową pozycją, która powinna być szeroko wykorzystywana przez studentów studiów ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z rachunkowości i zarządzania finansami przedsiębiorstw, czy też...
Cena
39.86zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Techniki sprzedaży osobistej

Techniki sprzedaży osobistej

Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji....
Cena
33.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Instytucje rynku finansowego w Polsce

Instytucje rynku finansowego w Polsce

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788360089620
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka ta rekomendowana jest osobom, które stojąc przed dylematem wyboru odpowiedniej pozycji z zakresu rynku finansowego, chcieliby mieć w jednym opracowaniu bogate kompendium wiedzy na temat funkcjonowania instytucji polskiego rynku finansowego....
Cena
54.87zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing skierowany do kobiet

Marketing skierowany do kobiet

4.00

Autor: Martha Barletta

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8360089108
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Kobiety to najpotężniejsi konsumenci na świecie. Stanowią trochę ponad połowę populacji i kontrolują dużo więcej niż połowę wydatków - zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w wielkich i małych firmach. Dlaczego kobiety potrzebują innego marketingu? Odpowiedź kryje się w zasadzie marketingu nr dwa - "Rozumieć swojego klienta". Kobiety cechuje...
Cena
36.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Inflacja, bezrobocie a polityka monetarna

Inflacja, bezrobocie a polityka monetarna

Związek między inflacją cenową a realną sferą gospodarki znajdował się w centrum zainteresowania makroekonomistów przez większą część minionego stulecia. W Polsce dyskusja ta przybrała na sile szczególnie w ostatnim okresie. Obecnie praktycznie każdy, kogo interesuje realizacja polityki monetarnej przyznaje, że działalność banku centralnego może...
Cena
32.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę