BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Zawodoznawstwo. Wiedza o współczesnej pracy

Zawodoznawstwo. Wiedza o współczesnej pracy

4.00

Autor: Zdzisław Wołk

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376418018
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka zawiera treści odnoszące się do aktualnych i najnowszych tendencji na współczesnym rynku pracy. Przedstawia problematykę środowiska pracy w całej złożoności. Treścią podręcznika jest wiedza interdyscyplinarna z zakresu społecznego podziału pracy, na temat zawodów, ich specyfiki i dokonujących się w ich obrębie przemian, o rynku pracy, na...
Cena
45.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Faktoring jako jeden z instrumentów zarządzania należnościami i zobowiązaniami h

Faktoring jako jeden z instrumentów zarządzania należnościami i zobowiązaniami h

Publikacja jest poświęcona trzem ważnym procesom finansowym-zarządzania, zarządzania zobowiązaniami i kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Łączy je faktoring jako instrument, który może być w tych procesach wykorzystywany. W ksiązce po raz pierwszy w Polce zostały opisane etapy i narzędzia zarządzania zobowiązaniami. Treść...
Cena
35.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Rozwój regionów i polityka regionalna w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Rozwój regionów i polityka regionalna w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

4.00

Autor: Maciej Smętkowski

Wydawnictwo: SCHOLAR
ISBN: 9788373835467
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Przystąpienie dziesięciu krajów Europy Środkowo-Wschodniej do Unii Europejskiej zachęca z jednej strony do sporządzenia bilansu otwarcia pokazującego przemiany przestrzeni gospodarczej państw tej części Europy w ostatnich latach przed uzyskaniem członkostwa, a z drugiej do wstępnej oceny potencjalnego wpływu polityki spójności UE na procesy rozwoju...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Regionalizm w teorii i praktyce państw Azji Wschodniej

Regionalizm w teorii i praktyce państw Azji Wschodniej

4.00

Autor: Karolina Klecha-Tylec

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301173333
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Głównym celem poznawczym pracy jest zidentyfikowanie kluczowych czynników leżących u podstaw regionalizmu wschodnioazjatyckiego wraz z określeniem specyfiki tego procesu, jego ewolucji oraz struktury. W pracy podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, w jakim stopniu regionalizacja w Azji Wschodniej oraz transregionalizm, interregionalizm i...
Cena
9.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków - przedsiębiorców oraz menedżerów...
Cena
12.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!