Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich - Sławomir Gawroński

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sławomir Gawroński

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375454192
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 408
Data wydania: 2013-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
52.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).
Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.

Książka "Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich"
Sławomir Gawroński