BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku

Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku

4.00

Autor: Monika Klimontowicz

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565935
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki działające w Polsce poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekście dostrzegają znaczenie aktywów niematerialnych, choć ciągle nie wykorzystują ich skutecznie. Autorka przeprowadziła...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Prognozowanie szeregów czasowych metodami ewolucyjnymi

Prognozowanie szeregów czasowych metodami ewolucyjnymi

Gdy pojawia się potrzeba wykonania prognozy, istnieją sytuacje, kiedy opieramy się jedynie na szeregach czasowych, ponieważ albo brakuje czasu na poszukiwanie zewnętrznych czynników wpływających na dane zjawisko, albo takowych nie da się wskazać w jednoznaczny sposób. W konfrontacji z narzędziami o bardziej skomplikowanej konstrukcji (na przykład...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Rekrutacja. Teoria i praktyka

Rekrutacja. Teoria i praktyka

4.00

Autor: Jacek Woźniak

Wydawnictwo: PWN Naukowy
ISBN: 9788301173890
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
We współczesnej gospodarce, w której dominują usługi oraz sektory oparte na wiedzy, kompetencje pracowników, ich doświadczenie, umiejętności, cechy charakteru to jeden z głównych czynników konkurencyjnych przedsiębiorstwa. Rekrutacja stała się najważniejszym procesem kadrowym przedsiębiorstwa. Odpowiednie zaplanowanie potrzeb kadrowych dotyczących...
Cena
42.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

4.00

Autor: Jan W. Wiktor

Wydawnictwo: PWN Naukowy
ISBN: 9788301173906
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii...
Cena
42.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Geopolityka głodu. Masowa zagłada

Geopolityka głodu. Masowa zagłada

Ilość żywności produkowanej na świecie pozwoliłaby wykarmić dwie takie planety jak Ziemia. A jednak na świecie wciąż przybywa głodujących. W roku 2009 ich liczba przekroczyła miliard. Wychodząc od tej sprzeczności Jean Ziegler stawia tezę, że głód jest zjawiskiem politycznym. Gdziekolwiek się pojawia stanowi konsekwencję określonych decyzji...
Cena
25.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie projektem

Zarządzanie projektem

Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w obliczu intensywnego rozwoju społeczno-gospodarczego. Obecnie stanowi ono rozbudowaną i kompletną dziedzinę...
Cena
52.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!