Komunikacja marketingowa - Jan W. Wiktor

Komunikacja marketingowa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jan W. Wiktor

Wydawnictwo: PWN Naukowy
ISBN: 9788301173906
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 376
Data wydania: 2013-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.99
książka
60.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Książka "Komunikacja marketingowa"
Jan W. Wiktor