BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Zarządzanie w mediach

Zarządzanie w mediach

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: zarządzanie zmianą w firmach medialnych, analiza procesu...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Przypadkowy sprzedawca

Przypadkowy sprzedawca

Chris Lytle został "przypadkowym sprzedawcą", gdy podczas poszukiwania pracy redaktora dostał propozycję stanowiska w dziale sprzedaży rozgłośni radiowej. Obecnie jest cenionym specjalistą w dziedzinie szkoleń ze sprzedaży, profesjonalnym mówcą i konsultantem. Przypadkowy sprzedawca jest lekturą dla ludzi podobnych do niego, pragnących dobrze...
Cena
32.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Marek Brzeziński

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419947
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Konkurencja produktów światowych oraz skracanie cyklu ich życia skłania przedsiębiorstwa do wprowadzania produkcji nowych wyrobów. Szanse zajęcia właściwej pozycji na rynku producentów mają przedsiębiorstwa, które przygotują swoje zdolności wytwórcze do potrzeb zmieniających się warunków. Niezbędna w takich przedsięwzięciach...
Cena
54.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wielowymiarowa koncepcja peryferyjności regionalnej

Wielowymiarowa koncepcja peryferyjności regionalnej

4.00

Autor: Piotr Idczak

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419107
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
W prezentowanej książce autor przedstawia argumenty potwierdzające konieczność postrzegania peryferyjności jako pojęcia wielowymiarowego i złożonego. W myśl zaproponowanej koncepcji, peryferyjność to coś więcej niż tylko kategoria geograficzna. Dostępność w wymiarze lokalnym lub regionalnym jest tylko jednym z wielu czynników determinujących rozwój...
Cena
45.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259445
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Pytanie o sens i potrzebę rozwijania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw jest w naukach o zarządzaniu fundamentalne, intelektualnie frapujące, z prawnego punktu widzenia bardzo skomplikowane, a społecznie oczekiwane. Nie wiemy bowiem precyzyjnie, czym jest w istocie i czym powinna być społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, a...
Cena
31.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zespoły X

Zespoły X

Dlaczego dobre tradycyjne zespoły często się nie sprawdzają? Dlaczego mimo wzajemnego zaufania, wiary we własne możliwości i solidnych procesów współpracy brakuje im kreatywności i elastyczności? Dynamika wewnętrzna, choć sama w sobie pozytywna, może się przyczynić do powstania muru oddzielającego zespół od zewnętrznego świata. Mur ten zaś może...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!