Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski

Zarządzanie w mediach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Kowalski

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326444777
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 312
Data wydania: 2013-10-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
52.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:
  • zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
  • analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
  • kształtowanie portfolio firm medialnych,
  • opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
  • marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
  • wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.

Książka "Zarządzanie w mediach"
Tadeusz Kowalski