BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Rachunkowość fundacji i stowarzyszeń (z suplementem elektronicznym)

Rachunkowość fundacji i stowarzyszeń (z suplementem elektronicznym)

Jak prawidłowo prowadzić rachunkowość fundacji i stowarzyszenia - rzetelna wiedza podana w sposób jasny i czytelny dla każdego. II wydanie książki uwzględnia bardzo ważne dla fundacji i stowarzyszeń zmiany obowiązujące od 5 września 2014 r.: zmiany w ustawie o rachunkowości: - wprowadzenie nowej kategorii jednostek mikro, do których zaliczono...
Cena
178.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne

4.00

Autor: Krzysztof Janasz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518293
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarządzania strategicznego: podstawowych zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, metod analizy strategicznej oraz zagadnień niepewności i ryzyka w zarządzaniu strategicznym. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami w zmieniającym się otoczeniu staje wobec wyzwań, jakie niesie...
Cena
50.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Prawne,ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich ..

Prawne,ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich ..

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788376116273
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów....
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

4.00

Autor: Wiesława Caputa

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566611
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów...
Cena
32.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Promocja usług

Promocja usług

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych....
Cena
22.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Rynek obligacji korporacyjnych w Polsce. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju

Rynek obligacji korporacyjnych w Polsce. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju

4.00

Autor: Maciej Pawłowski

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566963
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książkę poświęcono analizie i ocenie rynku obligacji korporacyjnych, dotychczas najmniej rozwiniętego i rozpoznanego segmentu krajowego rynku kapitałowego. W książce zaprezentowano także wyniki autorskich badań empirycznych przeprowadzonych w grupie przedsiębiorstw emitujących obligacje oraz w zbiorowości reprezentujących instytucje pośrednictwa...
Cena
44.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!