BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Zasady ekonomii

Zasady ekonomii

4.00

Autor: Carl Menger

Wydawnictwo: Fijorr
ISBN: 9788389812908
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Jest to pierwsza i najważniejsza książka tzw. szkoły austriackiej, której autor urodził się w Nowym Sączu, a doktoryzował na krakowskiej Alma Mater. Menger Zasadami dokonał przewrotu Kopernikańskiego w ekonomii. Książka zmieniła spojrzenie na współczesną ekonomię, a jej autor uchodzi, coraz częściej, za najwybitniejszego ekonomistę w dziejach....
Cena
53.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Faktoring jako jedna z metod finansowania przedsiębiorstw na polskim rynku finansowym

Faktoring jako jedna z metod finansowania przedsiębiorstw na polskim rynku finansowym

4.00

Autor: Ewa Jonas

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095201
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Celem książki jest przedstawienie instytucji finansowej, jaką jest faktoring, zasad jego funkcjonowania oraz udowodnienie tezy, iż faktoring przy spełnieniu określonych warunków może być korzystniejszą formą finansowania przedsiębiorstwa w stosunku do kredytu...
Cena
36.75zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

Negocjacje w bankowości warunkiem skutecznej sprzedaży

4.00

Autor: Edyta Ziomek

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095539
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Celem niniejszej pracy jest ukazanie, że negocjacje są skutecznym środkiem dla osiągnięcia przez bank nie tylko zysku, ale również poważania, prestiżu i ? co najważniejsze ? zaufania i lojalności klientów....
Cena
36.75zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
The Handbook of Market Design

The Handbook of Market Design

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Oxford University Press
ISBN: 9780199570515
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Economists often look at markets as given, and try to make predictions about who will do what and what will happen in these markets Market design, by contrast, does not take markets as given; instead, it combines insights from economic and game theory together with common sense and lessons learned from empirical work and experimental analysis to...
Cena
497.70zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Icons and Idiots

Icons and Idiots

4.00

Autor: Bob Lutz

Wydawnictwo: Portfolio
ISBN: 9781591846048
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
When Bob Lutz retired from General Motors in 2010, after an unparalleled forty-seven-year career in the auto industry, he was one of the most respected leaders in American business. He had survived all kinds of managers over those decades: tough and timid, analytical and irrational, charismatic and antisocial, and some who seemed to shift...
Cena
73.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
The New Rules of Marketing  PR

The New Rules of Marketing PR

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international bestseller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step...
Cena
90.30zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę