POLITOLOGIA, SOCJOLOGIA
Sortuj według:
Odwaga  nadziei

Odwaga nadziei

Swoją mową programową wygłoszoną w czerwcu 2004 roku senator Barack Obama zelektryzował konwencję wyborczą Partii Demokratycznej. Jeden zwrot z jego przemówienia szczególnie zapisał się w pamięci słuchaczy, przypominając narodowi amerykańskiemu o jego optymizmie i niezłomnej wierze w przyszłość, nawet w obliczu rozdarcia społecznego,...
Cena
10.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Antropolog jako Inny. Od pierwszych badań terenowych do wyzwań ponowoczesnej antropologii

Antropolog jako Inny. Od pierwszych badań terenowych do wyzwań ponowoczesnej antropologii

Badania terenowe są differentia specifica antropologii, zarazem jedną z podstaw etosu antropologicznego, jak i tym elementem dyscypliny, który jest najchętniej przejmowany przez nauki społeczne. Książka przybliża historię antropologicznych badań terenowych oraz konsekwencje wynikające z przedłużonego i intensywnego kontaktu z polem badawczym....
Cena
21.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Koniec Globalizacji. Czego nauczył nas Wielki Kryzys?

Koniec Globalizacji. Czego nauczył nas Wielki Kryzys?

4.00

Autor: Harold James

Wydawnictwo: SCHOLAR
ISBN: 9788373833678
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Politologia, socjologia
Proces globalizacji - charakteryzujący się coraz ściślejszymi powiązaniami gospodarczymi, które doprowadziły do głębokich zmian politycznych i społecznych na całym świecie - wydaje się nieodwracalny. Harold James przedstawia tymczasem w swojej książce otrzeźwiającą perspektywę historyczną, w której bada okoliczności, w jakich zintegrowany i...
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z...
Cena
24.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Człowiek korporacji. Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

Człowiek korporacji. Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem "bardziej pracownikiem niż człowiekiem". Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja - instytucja. Autorka...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Podstawy statystyki dla socjologów. Wnioskowanie statystyczne, tom 3 (+CD)

Podstawy statystyki dla socjologów. Wnioskowanie statystyczne, tom 3 (+CD)

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: SCHOLAR
ISBN: 9788373835665
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Politologia, socjologia
Większość badań statystycznych prowadzi się na próbach dobranych z populacji, ale ich wyniki uogólnia się na całą populację. Obliczenie prawdopodobieństwa popełnienia określonego błędu lub błędu o określonej wielkości przy takim uogólnieniu możliwe jest wtedy, gdy próba została dobrana w sposób losowy. Służy do tego rachunek prawdopodobieństwa,...
Cena
23.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!