GRAFIKA KOMPUTEROWA
Sortuj według:
Photoshop 5 PL. Podstawy obsługi. Ćwiczenia praktyczne

Photoshop 5 PL. Podstawy obsługi. Ćwiczenia praktyczne

Czy Photoshop jest potrzebny przeciętnemu użytkownikowi komputera? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w autorskiej książce Macieja Paska, który z właściwą sobie systematycznością wprowadzi Cię w świat programów malarskich. Photoshop jest właśnie do nich zaliczany. Możemy w nim całkiem sprawnie posługiwać się pędzlem czy aerografem, symulując pracę...
Cena
14.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max 3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej...
Cena
14.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich...
Cena
14.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

Niniejszy zestaw ćwiczeń ma pomóc zrozumieć zasadę działania programu 3DS MAX 4 i nauczyć rozwiązywać problemy z tym związane. Książka może być przydatna zarówno posiadaczom wersji 4, jak również wcześniejszych wersji programu. Dzięki opisom i ćwiczeniom można odkryć, co nowego zawiera pakiet 3DS MAX 4 w stosunku do wersji wcześniejszych. "3DS MAX...
Cena
14.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu...
Cena
9.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
3D Studio MAX 2. Ćwiczenia praktyczne

3D Studio MAX 2. Ćwiczenia praktyczne

Niniejsza książka zapoznaje użytkownika ze sposobami tworzenia grafiki 3D za pomocą 3D Studio MAX 2. Materiał został pogrupowany w cztery ćwiczenia przedstawiające proces tworzenia grafik, poczynając od najprostszych obiektów, na efektach specjalnych kończąc: Kaczucha Martwa natura z muszlą A jednak się kręci Walka o ogień Ponadto w...
Cena
10.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę