WOLTERS KLUWER POLSKA
Sortuj według:
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga. Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak...
Cena
57.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jak odnieść sukces w negocjacjach

Jak odnieść sukces w negocjacjach

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce....
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich...
Cena
35.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Układy zbiorowe pracy

Układy zbiorowe pracy

Publikacja powstała w celu uczczenia pamięci Profesora Wacława Szuberta, który w ubiegłym roku obchodziłby setną rocznicę urodzin. Ogromny dorobek tego wielkiego Uczonego odegrał niepodważalną rolę w rozwoju nauki prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i polityki społecznej, w znacznej mierze zachowując pomimo upływu lat swoją aktualność i siłę...
Cena
82.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich...
Cena
32.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!