Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Jay Conrad Levinson; Shane Gibson

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jay Conrad Levinson; Shane Gibson

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326445927
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 232
Data wydania: 2013-10-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.99
książka
49.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!

Książka "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych"
Jay Conrad Levinson; Shane Gibson