UMCS
Sortuj według:
Projekty graficzne pozapodręcznikowego wyboru książek zalecanych do edukacji elementarnej w Polsce w latach 1918-1945

Projekty graficzne pozapodręcznikowego wyboru książek zalecanych do edukacji elementarnej w Polsce w latach 1918-1945

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842836
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Pedagogika
Autorka podjęła zasadę podejścia interdyscyplinarnego do badań, łącząc problemy z zakresu biologii, wiedzy o książce, historii sztuki, pedagogiki, historii oświaty. Stanowi to niepodważalny walor opracowanej monografii. Wielowątkowa praca zawiera poprawne zgromadzoną literaturę przedmiotu, duży wybór wydawnictw pomocniczych oraz rozległą i...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842874
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik...
Cena
28.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Poczucie zadowolenia z życia pracowników socjalnych w socjopedagogicznej perspektywie uwarunkowań pełnionej roli zawodowej

Poczucie zadowolenia z życia pracowników socjalnych w socjopedagogicznej perspektywie uwarunkowań pełnionej roli zawodowej

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377843048
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Politologia, socjologia
Rozprawa stanowi niezwykle aktualne i wartościowe z punktu widzenia obszarów zainteresowań współczesnych nauk społecznych (pedagogiki społecznej, pracy socjalnej, pedagogiki zawodu) opracowanie dotyczące instytucjonalizacji zawodu pracownika socjalnego we współczesnym społeczeństwie obywatelskim. Na ogólny - nota bene bardzo wysoki - walor całego...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna

Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842843
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Historia filozofii
Propozycja Autora jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Medinat Israel. Państwo i tożsamość

Medinat Israel. Państwo i tożsamość

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842652
Kategoria: Literatura piękna
/ Proza polska, zagraniczna
W odpowiedzi na pytanie - kim są Izraelczycy? - często usłyszymy: Żydami. Tymczasem Izrael to kraj niezwykle zróżnicowany pod względem etnicznym, religijnym, kulturowym, socjalnym i nieuzasadniona jest tendencja do pomijania wszelkich nieżydowskich mniejszości zamieszkujących to państwo, jak i postrzegania Izraelczyków jako grupę wewnętrznie...
Cena
28.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Współczesne media. Język mediów

Współczesne media. Język mediów

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842614
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest...
Cena
47.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!